Publicacions

Piezas escogidas

La selección del coleccionista. 10º Aniversario

Rosa Mª Creixell Cabeza

El preu original era: 45,00€.El preu actual és: 40,50€.

2017, 30 x 25 cm. Pàg. 212

ISBN: 978-84-697-3654-8

Peces escollides. La selecció del col·leccionista

10è aniversari de la Fundació Mascort. 2007-2017

Llibre catàleg commemoratiu del desè aniversari de la creació de la Fundació, amb una selecció de 130 peces de la Col·lecció Mascort, que inclou ceràmica, orfebreria, moble i joieria, com també pintures, dibuixos, escultures, gravats, mapes i armes, que daten majoritàriament des de l’època medieval fins a les primeres dècades del segle XX. L’exposició homònima i el llibre han estat comissariats per Rosa Maria Creixell, doctora en Història de l’art i professora de la Universitat de Barcelona. El llibre ha estat prologat per Ramon Mascort i inclou un text del professor Bonaventura Bassegoda sobre el col·leccionisme. Els textos estan traduïts en català i anglès.

Oferta!

Peces escollides. La selecció del col·leccionista