Publicacions

Tots els ocells i mamífers del món

30 anys de Lynx Edicions

Josep del Hoyo i Jordi Sargatal

2019, 25 x 21 cm. Pàg. 196

ISBN: 978-84-09-16011-2

El catàleg de l’exposició fa un recorregut per la història de Lynx Edicions: com es va crear l’editorial a partir de la idea, esbogerrada per molts, de produir per primer cop una obra enciclopèdica que tractés tots els ocells del món. Ens explica les dificultats que es van trobar els tres socis, Ramon Mascort, Josep del Hoyo i Jordi Sargatal, en els anys inicials de l’obra i com la van dur a bon port. També es fa esment dels altres projectes editorials, tant els que formen part de la història com els de futur.

Inclou les 75 làmines d’ocells exposades, d’artistes naturalistes tan destacats com Hilary Burn, Francesc Jutglar, Ian Willis, Chris Rose o Ian Lewington, entre d’altres. També inclou 14 làmines que mostren una bona varietat dels grups que formen la classe mammalia, dibuixades principalment pel reconegut artista Toni Llobet.

Finalment, ordenades cronològicament, es mostren totes les obres publicades per l’editorial, que engloben uns 200 títols de temàtica naturalística.