Publicacions

L’ermita de Santa Caterina del Montgrí

Teresa Avellí, Joan Baca, Jaume Bassa i Francesc Miralpeix

El preu original era: 20,00€.El preu actual és: 18,00€.

2014, 25 x 21 cm. Pàg. 68

ISBN: 978-84-617-2427-7

És una breu obra que desitja ser un acompanyant de visita, física o de lectura, a aquesta ermita tan emblemàtica i entranyable per a la gran majoria d’habitants de les poblacions que viuen prop del Montgrí, del Baix i de l’Alt Empordà. Hi descobrirem explicacions sobre l’entorn, la història, la literatura, l’arquitectura, l’art i els artistes, les tradicions al llarg dels segles, des de la seva fundació al segle XIV fins avui dia, a més de nombroses imatges actuals i antigues.

Oferta!