Publicacions

Ceràmica Heràldica

de la Col·lecció Mascort i del Museu de Ceràmica de Barcelona

Josep A. Cerdà, M. Antònia Casanovas i Pedro Moreno-Meyerhoff

El preu original era: 20,00€.El preu actual és: 18,00€.

2013, 25 x 21 cm. Pàg. 110

ISBN: 978-84-616-4817-7

La Ceràmica Heràldica de la Col·lecció Mascort i del Museu de Ceràmica de Barcelona és el catàleg que acompanya l’exposició homònima, a celebrar del 15 de juny al 13 d’octubre de 2013, a la Casa Galibern, seu de la Fundació Mascort. Es pot gaudir de les imatges i de les explicacions de 200 peces procedents d’ambdues col·leccions, moltes d’elles exposades per primera vegada, en la també primera exposició de ceràmica heràldica celebrada mai fins ara a Catalunya, i a la resta d’Espanya. A més, els textos introductoris del catàleg sobre heràldica ens ajuden a comprendre, de manera molt propera, l’evolució del llenguatge i els codis dels escuts d’armes civils, eclesiàstics, nobles i reials presents en aquestes peces, úniques i irrepetibles, des del segle XIV fins al segle XVIII. És un catàleg essencial per als qui aprecien la ceràmica, el món de l’heràldica i l’art, testimoni de la nostra Història.

Oferta!