Publicacions

El retrat pintat

Imatge i pintura ceràmica

Mercedes González Teruel

El preu original era: 30,00€.El preu actual és: 27,00€.

2018, 21 x 21 cm. Pàg. 250

ISBN: 978-84-947894-0-3

El retrat pintat. Imatge i pintura ceràmica és el nou llibre-catàleg editat per l’Ajuntament de Xàtiva amb motiu de l’exposició homònima, visitable de novembre de 2017 a abril de 2018.

La mostra, organitzada conjuntament amb el Museu de Xàtiva, Casa de l’Ensenyança, està composta per una cinquantena de peces ceràmiques on es reflexiona sobre la utilització del suport ceràmic com a mitjà per realitzar un retrat, una de les aplicacions més interessants i oblidades de la ceràmica i els seus oficis, al llarg de la història. Les peces procedeixen de diferents col·leccions privades i d’institucions com el Museu-Biblioteca Víctor Balaguer de Vilanova i la Geltrú, el Museu de ceràmica i Arts Sumptuàries González Martí de València, i la Fundació Mascort, a Torroella de Montgrí.

Oferta!