Exposicions anteriors 29 novembre 2014 - 6 abril 2015

La indestructible bellesa del Montgrí

Fotografies de l’estartidenc Josep Pascual

“Només ens cal mirar al nord i sentir la tramuntana que xiuxiueja a cau d’orella: barques i pescadors, platges i arenes, núvols i boires, blat i poncelles, gira-sols i ametllers florits, papallones i cargols, roques i onades, llunes i fars… Instants fugaços, fugissers i bellugadissos… Ambients plàcids, perdurables i inspiradors… I en l’horitzó una càmera, un home i la immensitat d’una natura que es transforma cada dia.” Fragment presentación Jordi Mas. Fotògraf i comissari de l’exposició

Exposició que es va celebrar a la Fundació Mascort del 29 de novembre de 2014 al 6 d’abril de 2015, a Torroella de Montgrí, Girona

A través d’aquest llibre, la Fundació Mascort ret homenatge a Josep Pascual, topògraf, meteoròleg, fotògraf vocacional i músic, nascut a l’Estartit, que estima el seu entorn natural immediat cada dia de la seva vida, a través de l’observació i el registre meteorològics.