Exposition précédentes 27 juny – 12 octubre 2015

L’art de la peinture et du dessin

Visions 1400 - 1800

La Fondation Privée Mascort présente sa nouvelle exposition intitulée L’art de la peinture et du dessin. Visions 1400-1800, une sélection de peintures et dessins qui constitue un parcours dans l’art du XVe siècle au début du XXe, avec des œuvres de grands artistes comme Luca Giordano et Juan Pantoja de la Cruz, entre autres.

PressVisites guiades

arte-piuntura-dibujoL’art de la pintura i el dibuix. Visions 1400 – 1800 és el nou llibre-catàleg editat per la Fundació Mascort amb motiu de l’exposició homònima, visitable de juny a octubre de 2015. Inclou un recorregut artístic de les obres des del segle XV fins als primers anys del segle XIX, que ha reunit durant la seva vida Ramon Mascort Amigó: des de la pintura religiosa sobre taula o llenç dels segles XV al XVII, als dibuixos italians i espanyols del Renaixement i del segle XVII, a la pintura de paisatges i vedutas del XVIII i primers anys del XIX.

Acheter