• Exposició anterior

Celebrant els 40 anys de l'Associació Catalana de Ceràmica

comissaris
Alfons Romero Vidal i Josep A. Cerdà Mellado

L’exposició 1000 anys de ceràmica catalana. Celebrant els 40 anys de l’Associació Catalana de Ceràmica, ha estat organitzada per la Fundació Mascort i l’Associació Catalana de Ceràmica per a commemorar el quarantè aniversari de l’esmentada entitat (1980-2020).

S’hi han aplegat gairebé 300 peces de pisa i de terrissa datades des del segle X fins el segle XX, i que pertanyen a diversos museus, fundacions i col·leccions privades.

Es tracta d’una de les mostres de ceràmica catalana més importants que s’ha organitzat mai i una ocasió única per a veure juntes algunes de les produccions més destacades.

1000 anys de ceràmica catalana. Celebrant els 40 anys de l'Associació Catalana de Ceràmica

Visita virtual

Visita virtual comentada