• Exposition actuelle

Celebrant els 40 anys de l'Associació Catalana de Ceràmica

Commissaires
Alfons Romero Vidal i Josep A. Cerdà Mellado

L’exposition des 1000 ans de la céramique catalane. La commémoration des 40 ans de l’Association Catalane de la Céramique a été organisée par la Fondation Mascort et l’Association Catalane de la Céramique pour célébrer le quarantième anniversaire de cette dite Association (1980-2020).

Il a été réuni presque 300 pièces de vaisselle et de poterie datées du siècle X jusqu’au siècle XX, et qui appartenaient a divers musées, fondations et collections privées.

Il s’agit de l’un des plus importants échantillons de céramique catalane jamais organisés et d’une occasion unique de voir ensemble quelques-unes des productions les plus remarquables.

1000 ans de la céramique catalane. Celebrant els 40 anys de l'Associació Catalana de Ceràmica

Visite virtuelle

L’exposició 1000 anys de ceràmica catalana. Celebrant els 40 anys de l'Associació Catalana de Ceràmica, ha estat organitzada per la Fundació Mascort i l’Associació Catalana de Ceràmica per a commemorar el quarantè aniversari de l’esmentada entitat (1980-2020). S’hi han aplegat gairebé 300 peces de pisa i de terrissa datades des del segle X fins al segle XX, i que pertanyen a diversos museus, fundacions i col·leccions privades. Es tracta d’una de les mostres de ceràmica catalana més importants que s’ha organitzat mai i una ocasió única per a veure juntes algunes de les produccions més destacades.

Visita virtual comentada