Exposicions anteriors 27 juny – 12 octubre 2015

L’art de la pintura i el dibuix

Visions 1400 - 1800

Amb el títol L’art de la pintura i el dibuix. Visions 1400-1800, la Fundació Privada Mascort presenta la seva nova exposició amb una selecció de pintures i dibuixos que constitueix un recorregut per l’art des del segle XV fins a principis del segle XIX, amb artistes tan importants com Luca Giordano i Juan Pantoja de la Cruz, entre d’altres.

PremsaVisites guiades

arte-piuntura-dibujoL’art de la pintura i el dibuix. Visions 1400 – 1800 és el nou llibre-catàleg editat per la Fundació Mascort amb motiu de l’exposició homònima. Inclou un recorregut artístic de les obres des del segle XV fins als primers anys del segle XIX, que ha reunit durant la seva vida Ramon Mascort Amigó: des de la pintura religiosa sobre taula o llenç dels segles XV al XVII, als dibuixos italians i espanyols del Renaixement i del segle XVII, a la pintura de paisatges i vedutas del XVIII i primers anys del XIX.