Nova publicació

jeudi 4 novembre 2021 - 17:00:00

1000 ans de la céramique catalane. Celebrant els 40 anys de l'Associació Catalana de Ceràmica

En aquesta ocasió, el catàleg de l’exposició celebrada a la Fundació Mascort, 1000 anys de ceràmica catalana. Celebrant els 40 anys de l’Associació Catalana de Ceràmica, és el número doble (121-122) i monogràfic de la reconeguda revista Butlletí Informatiu de Ceràmica, editada per  la pròpia Associació, i que té una difusió global amb gairebé quatre-cents subscriptors, entre els quals s’hi troben els museus més prestigiosos.

Al catàleg s’hi poden veure representades unes 300 peces ceràmiques d’arreu de Catalunya que no només formen part de la Col·lecció Mascort, sinó que també recullen obres d’altres col·leccions particulars i institucions museístiques, com el Museu d’Història de Barcelona, el Museu del Disseny de Barcelona, el Museu de Mataró, els Museus de Martorell, el Museu del Càntir o la Fundació La Fontana, entre altres.

Activité gratuite