Publicacions

Ramon Mascort Amigó

2015, 25 x 30 cm. Pàg. 244

ISBN: 978-84-608-3640-7

El llibre mostra per primera vegada obra fotogràfica del fundador i president de la Fundació Mascort, Ramon Mascort Amigó. Recull 150 retrats on la mirada humana esdevé la gran protagonista, en un infinit ventall d’expressions del sentiment i del pensament dels seus protagonistes, i al mateix temps, on la mirada de la persona fotografiada es troba amb la del fotògraf a través de la càmera. La seva afició per la fotografia va començar de molt jove i des d’aleshores, la càmera ha acompanyat la seva curiositat i interès per aprendre, valorar i admirar les cultures del món, la bellesa i l’art. L’objectiu d’aquesta publicació és, com indica l’autor, “demostrar la meva gratitud i feliç record a totes les persones que, en els meus viatges, han acceptat la meva mirada emocionada a través d’una càmera fotogràfica.”