Exposicions anteriors 1 de juny - 13 d'ocubre de 2019

José María Mascort

Llegat Catalina Sastre

José María Mascort. Llegat Catalina Sastre presenta les obres del pintor que la senyora Sastre va cedir a la Fundació Mascort. En aquesta mostra es podran contemplar un centenar de pintures que ens descobriran els paisatges de la plana de l’Empordà, les marines, així com també alguns retrats.

Tour virtual

Visiteu l’exposició de forma virtual!

Tour virtual

José María Mascort

El catàleg presenta el llegat que la Sra. Sastre va fer a la Fundació Mascort del seu fons privat d’obres del pintor José M. Mascort Galibern (1890-1947). En aquest es mostren prop d’un centenar de pintures que descobreixen els paisatges de l’Empordà, les marines, així com també alguns retrats. El llibre també conté la traducció dels resums dels textos introductoris al castellà i l’anglès.