Exposicions anteriors 20 juny - 20 setembre 2009

Els Mascort de la Fundació Mascort

Visions per al record

José María Mascort. La força del paisatge, publicat per la Fundació Privada Mascort i escrit per la doctora i professora en Història de l’Art a la Universitat de Barcelona, Rosa M. Creixell, és el primer estudi sobre la vida i obra del pintor de Torroella de Montgrí José María Mascort Galibern. L’obra aborda a més de la biografia personal del pintor, l’estudi i anàlisi de la seva prolífera obra pictòrica – on predominen els paisatges del Montgrí – i les relacions amb artistes de la seva època com Joaquim Mir. L’estudi es completa amb la catalogació de 676 obres conservades en col·leccions particulars, la pròpia Fundació Mascort i algunes institucions públiques.

Exposició de la Col·lecció Mascort, celebrada a la Fundació Mascort del juny al setembre de 2009, a Torroella de Montgrí, Girona

El llibre José María Mascort. La força del paisatge, publicat per la Fundació Privada Mascort i escrit per la doctora i professora en Història de l’Art a la Universitat de Barcelona, Rosa M. Creixell, és el primer estudi sobre la vida i obra del pintor de Torroella de Montgrí José María Mascort Galibern…