Comunicat oficial de la Fundació Mascort
en relació al COVID-19

Torroella de Montgrí, 12 de març de 2020

Benvolguts, benvolgudes,

Donada la situació creada per l’evolució del COVID-19, i les mesures adoptades per altres institucions de característiques similars, la Fundació Mascort ha decidit suspendre la seva activitat pública i tancar la Casa Galibern fins a proper avís.

En conseqüència, també els comuniquem que queda anul·lada la visita guiada a l’exposició « Tots els ocells i mamífers del món. 30 anys de Lynx Edicions », prevista per demà, divendres 13 de març. Els mantindrem informats de quan es pugui tornar a celebrar.

Gràcies per la seva comprensió.

Apreciados, apreciadas,

Dada la situación creada por la evolución del COVID-19, y las medidas adoptadas por otras instituciones de características similares, la Fundación Mascort ha decidido suspender su actividad pública y cerrar la Casa Galibern hasta próximo aviso.

En consecuencia, también les comunicamos que queda anulada la visita guiada a la exposición « Todas las aves y mamíferos del mundo. 30 años de Lynx Edicions », prevista para mañana, viernes 13 de marzo. Les mantendremos informados de cuando se pueda volver a celebrar.

Gracias por su comprensión.