Condicions de compra

La compra per Internet és la forma més ràpida d’adquirir els vostres productes. Totes les compres per Internet es realitzen mitjançant una pàgina segura.

Per evitar que la vostra comanda es dupliqui, preguem que no l’envieu mitjançant diferents mètodes.

A més de la compra per Internet, podeu realitzar la vostra comanda per correu ordinari, correu electrònic, telèfon i fax:

Casa Galibern Carrer Església, 9

Torroella de Montgrí

17257 Girona (Spain)

info@fundaciomascort.com

O per reemborsament: (link annexe)

Despeses de tramesa i temps d’entrega

Les despeses de tramesa es calculen en funció de les següents variables: país de destinació, forma de tramesa i import total de la comanda.

Formes de tramesa i temps d’entrega

Cadascuna de les següents formes de tramesa que us oferim implica unes despeses i uns temps d’entrega diferents. Els temps indicats a continuació són temps de transport i no de tramitació de la comanda.

Espanya:

Missatgeria Courier: Entre 48 i 72 hores. És la forma habitual de realitzar les trameses (excepte apartats postals, Balears i Canàries)

Correus: Paquet blau. Entre 7 i 10 dies.En el cas que preferiu aquesta opció preguem que ens ho indiqueu.

Unió Europea:

Correus: Entre 15 i 20 dies.
EuroExpress: Entre 5 i 10 dies segons el país de destinació. Entrega domiciliària.

Resta del món:

Correu ordinari: Entre 30 i 90 dies.

Despeses de tramesa

Espanya: 8 €

Resta del món: 16 €

La compra dels nostres llibres a través de la web es ràpida y segura. La informació que ens envieu es transfereix de manera segura a través d’un servidor segur.

Per a més informació, poseu-vos en contacte amb el Departament d’Atenció al Client a través de info@fundaciomascort.com

Altres consideracions

En els preus indicats per despeses de tramesa no s’hi inclouen les possibles despeses addicionals per duanes i impostos, que seran pagats a la destinació pel receptor de la mercaderia.

Les existències de llibres són limitades i la seva aparició a la web no implica disponibilitat immediata. En cas de no disposar del llibre sol·licitat, ens posarem en contacte amb vosaltres per informar-vos del retard en la recepció de la vostra comanda.

Condicions de devolució

En el cas de devolució de qualsevol mercaderia, heu de sol·licitar un número d’autorització a Fundacio Privada Mascort en un termini de 30 dies des de la recepció de la mateixa. Fundacio Privada Mascort autoritza les devolucions en els següents casos:

Si rebeu un producte diferent al sol·licitat per error de Fundacio Privada Mascort

Si rebeu un producte defectuós o malmès a causa del transport.

Per obtenir el número d’autorització, poseu-vos en contacte amb el Departament d’Atenció al Client per telèfon, fax o enviant un correu electrònic a l’adreça: info@fundaciomascort.com. Si us plau, indiqueu el vostre nom i adreça, nom o títol del producte, motiu de la devolució (especificant quina és la part malmesa o defecte del producte) i la data en què vau rebre la mercaderia.

En qualsevol d’aquests dos casos, la mercaderia ha d’estar cuidadosament empaquetada per facilitar el posterior ús dels productes en el cas que sigui possible. Si encara tenim existències del producte que heu retornat, us proporcionarem un nou exemplar. Si el producte en qüestió no està en stock, tramitarem el reemborsament de l’import o un crèdit pel mateix valor.

Per obtenir el reemborsament de les despeses de tramesa, heu d’adjuntar a la petició la documentació que ho acrediti, indicant si desitgeu rebre un crèdit per a posteriors compres o un reemborsament.