Quantitat

• 25 €

IVA inclòs

De la exquisitez a lo cotidiano

Diálogos entre obras de la Colección Mascort y estudios técnicos de la Associació per a l’Estudi del Moble

Àngels Creus Tuèbols

228 p.
ISBN: 978-84-608-2185-4

Exquisidesa i quotidianitat són dos conceptes complementaris. L’exquisidesa d’unes obres seleccionades de la Col·lecció Mascort dialoga, a través de la ploma d’experts professionals, amb un grup de seixanta peces que ha estudiat l’Associació per a l’Estudi del Moble en els seus deu primers anys d’existència; unes obres que són, alhora, exquisides i quotidianes.

Amb la direcció d'Àngels Creus, vicepresidenta de l'Associació, experts en diferents camps com ara Ferran Adrià, María Paz Aguiló i Casto Castellanos imaginen una connexió, per exemple, entre una arqueta de cristall de roca, plata daurada i esmalts i diferents capses lacades japoneses, italianes i franceses que va estudiar l'Associació.

Es tracta d’un llibre amb seixanta peces estudiades, catalogades, documentades, fruit de la vocació de l’associació per estudiar, posar en valor i salvaguardar el patrimoni del moble, i crear lligams d’enteniment entre els múltiples professionals del sector.