Publicacions

Josep Pascual

2014, 25 x 21 cm. Pàg. 228

ISBN: 978-84-617-2845-9

A través d’aquest llibre, la Fundació Mascort ret homenatge a Josep Pascual, topògraf, meteoròleg, fotògraf vocacional i músic, nascut a l’Estartit, que estima el seu entorn natural immediat cada dia de la seva vida, a través de l’observació i el registre meteorològics. Al llarg dels anys, Josep Pascual ha desitjat captar amb la seva càmera la bellesa indestructible del Montgrí, les illes Medes i la zona del baix Ter, la bellesa natural que cal protegir i preservar per a generacions futures.